söndag 22 februari 2009

Hela helgen...

Kära nån, helt färdig efter helgens evenemang. Först då i fredags,
Footloose med goda vänner. Agneta (en mycket god vän) hade fått
detta av oss andra i födelsedagspresent. Vi träffades hemma hos
henne och Gunnar för en munsbit. Efter Footloose blev det en
stänkare på Bishop.

Före Footloose:
Soffi & Agneta

Örjan & Gunnar
Pontus & "Tjorven"
Efter Footloose:
Pontus och Soffi
Agneta, jag och Gunnar
... hem och natta kudden...
Lördag 12:00 avfärd mot Karlstad.

Tre Färjestad-fans bak i bilen...
Fullsatt hall, snygga mål, lite för snäll hockey (tror bara det var
3 utvisningar). Tyvär ingen vinst på 50/50-lotterna (förra året
hade syrran numret brevid...
mig alltså, för jag vann 23 papp, hihihi)

Emil Kåberg (nr 27) i bild, jag tror fortfarande på att han har vita
handskar för att blodet ska synas när han ger på nån en smäll,
inte att han har en speciell sponsor!Bättre än om 100 st Foppa varit med och spelat, fick span
två andra grabbar innan matchen,
herregud jag fick ju hjärtklappning....
Peter Karlsson (Dackarna) och Mikael Max (Smederna), ni som
är något så när insatta i speedway vet vilka dom är.

(Frågade faktiskt först om jag fick ta ta kort).

Nu ska ju det här vara en stickblogg inte en sportblogg, jo jag
har hunnit med några varv på barnkokftan, nästan färdig och
knappar är inköpta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar