måndag 2 november 2009

Har sett ljus i tunneln...

... inte det där när man har en nära döden upplevelse, utan det
där skenet man anar långt där borta när man är på väg att ta sig
ur någonting. Har handarbetets en aning under tiden men mest
för att tvingat mig själv, inte för att jag har haft "behovet" och
lusten. Men nu så, är man på G igen...

3 par stickfrossa-vantar har det blivit, alla i olika garn och
modejang. Skulle gärna ha visat dom, och lite annat smått och
gott, men det får bli vid ett annat tillfälle har nämligen lyckats
kasta min fina kamera i golvet...

Hoppas ni alla hade en lika trevlig helg som jag hade, god mat
och mycket goda vänners sällskap.

5 kommentarer:

  1. Jaaaa hon bloggar igen, hurra!
    jag har saknat dig!

    (Och jag blir stel av skräck inför det där med kameran. Ojoj. :( Tröstkram!)

    SvaraRadera
  2. nä ! inte jag heller ........
    fast man e ju kvinna och kan göra flera saker samtidigt..skratt!

    SvaraRadera
  3. Skönt att du är på väg ut ur formsvackan!!

    Tack för att du länkar till min tävling!

    Kram och ha det bra!

    SvaraRadera
  4. Trevligt att du är tillbaka! Och att din svacka verkar vara på våg bort.

    Boel

    SvaraRadera