onsdag 7 juli 2010

Ibland är det bättre än vanligt... En trevlig nyhet kan förgylla
tillvaron något enormt. Eller så kan det vara så att favortilaget
tar och får till en seger över serieledande lag och att man
desstuom under matchen får se en omkörning som ger en nytt
hopp.




För att finna ännu mer glädje kan man gå ut i trädgården...
Det väntas tillökning! Jajemensan, har ett duvrede i körsbärsträdet.



Vad jag däremot inte får ordning på är... vad ska jag sticka nu?!
Har ingen måste-stickning men flera UFO´n men jag kan inte
bestämma mig för vilken jag ska fortsätta med, så just nu sitter
jag bara och klämmer på en härva...

2 kommentarer:

  1. Då är det ju klart som korvspad: börja på nåt nytt skoj...en semesterstickning :-))))

    SvaraRadera
  2. Visst är det svårt när man har både det ena och det andra att sticka på men sen finns inte lusten där. Säger som Catarina, börja på något nytt. Såg att vi träffas i nästa vecka, det ser jag fram emot.

    SvaraRadera