söndag 20 mars 2011

Senast i Granhammar

Då var det dags att förflytta stickcafeét till Karins gamla atelje.
Mycket trivsamt, lite dåligt ljus men såååå varmt och skönt.
Fortsatte på min Candle Flame, började i oktober och kan inte
riktigt se slutet på den än.

Sen blev det bara en bild till från denna trevliga kväll. Har
visst lyckats kvadda kameran, IGEN, vilken tur att jag tog
en riskförsäkring när jag köpte den. Bara att lämna in, men
jag blir lite deprimerad....

Men lite senare under kvällen stod lyckan högt i tak igen.
Det kommer fortsättningsvis under stickcaféerna i
Granhammar vara lite överraskande och planerade
happenings. Den här gången hade Karin besök av sin ull och
färgkompis. Hon beskrev lite hur hon går till väga när hon
färgar. Dessutom var det garnrea och ordtävling.

JAG VANN, en härva av Karins mohair, pappegojfärgad.
Så säg är det inte stället man ska caféa på ;)
Mouhahahah....

1 kommentar:

  1. Tack!
    Vem vet, jag kanske dyker upp på era breddgrader igen någon gång ;-)

    SvaraRadera