torsdag 23 juni 2011

Galet i Garphyttan

VAD ÄR DET SOM HÄNDER?!?! När vi träffas? För en utom-
stående skulle det kanske vara som att komma in på en en
allmänpsykiatrisk slutenvård som snart blir svartlistad pga
trakasseri och mobbning. Man får en smäll och ger en bitchslap
tillbaka. Men ack så bra man mår efteråt, för tro det eller ej
det är så mycket vänskaplig kärlek mitt i all galenskap.

Petra och Catarina skålar för Catarinas 10-åriga bröllopsdag.
Grattis... Ja alltså inte för deras gemensamma , Catarina är gift
med Pelle.

Louise stickar en mössa till insamlingen "Värma Liten".

Stora akrylstycket är avmaskat, Brita bestämde att jag skulle
virka denna dekor, så det gör jag. Hon är i alla fall äldst av oss
vet faktiskt bäst även om hon fått diagnosen GALEN.

Louise bjöd på paj och till kaffe godaste kakan (från Långpannans
lov
- tror jag). Brita och jag tog mer än en... så det så.

Gissa; syrebrist, vass kattklo i låret eller fullt naturligt tillstånd.
Kattis och Brita kom inte med bild men de var också med, eller
har jag drömt det? Eller är det min diagnos, schizofreni som spökar.

2 kommentarer:

  1. Vad ska man säga???
    Själv har jag andats in lugnande eteriska oljor inköpta på vår skåneresa så nu är jag sååååå lugn och harmonisk, faktiskt på gränsen till bedövad.Jag kan kanske i min nuvarande stabila form erbjuda några "terapefftiska" övningar på er nästa träff om oljorna inte hinner sluta verka innan dess./karin

    ps. jag vet att det heter terapeutiska eller nåt sånt men det låter vackrare med terapeftisk ds.

    SvaraRadera
  2. Hallo där!
    -"Jag har ingen dubbelhaka"!!!
    Jag ser bara en katt!! :)

    Kram Petra

    SvaraRadera