tisdag 17 januari 2012

Stickdagsmaraton de luxe

Underbar dag i goda vänners lag. Här ser ni Louise och Kattis,
Brita och Catta lyckas hålla sig undan. Även Karin kunde fly sin
verklighet och förära oss med ett besök.

Vi fick även besök av Annika och lilla tussen Curry som trivs
bäst i mattes knä.


Före...
... efter.

Catarina började på socker i underbar färgexplosion.

Sen dök Petra upp och då spårade det plötsligt ur?
Gail är färdig att visas upp?

Trots all galenskap hann jag prestera en hel del. Bestämt mig för
att för första gången ge mig på en kofta uppifrån och ner,
barnstorlek. Har under helgen legat i och stickat på som sjutton
för att komma fram dit där jag ansåg mig behöv ledsagning.
Så kloka stickerskors hjärnor utnyttjades och jag tog mig vidare
och man kan tydligt se att en kofta börjar ta form.
Efter 10 timmars intensiv stickande vänskap så mår jag
SKIT BRA!!! Puss på er...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar