lördag 30 januari 2010

Fotnisk utrensning

Härom kvällen var dottern lite rastlös, så jag passade på att
utnyttja situationen. - Kan du inte plocka ut alla skor, sortera
och kassera. Det ställde hon upp på, alla skor på hyllan,
i skogarderoben och lådorna i källaren hamnade i en hög
på golvet i hallen. Sen blev det en ganska tuff utgallring.
Minsta fel på skon, ja då blev den ratad. Saken är den att jag
älskar skor, köper inga dyrgripar utan håller mig oftast till
rea-hyllan. Men eftersom jag oftast handlar billigt så kan man
ju köpa mer istället, kanske inte alltid den bästa kvaliten men,
men som sagt kan då istället bli fler par... Älskar skor...
Dessutom, det är INTE fåfängt att mycket skor, det är
hälsomsamt för lilla foten att ofta byta ytterhölje. Undra om
det var så Imelda Marco tänkte? Ja ja, iallafall så blev dottern
lite lätt hätks under resningen, hon tyckte inte det verkade
riktigt klokt att hon har 5 par, pappa har 5 par och jag ska ha
45 par... äsch



Dottern visade ingen nåd, minsta fel, inte använda på länge,
då åkte dom ut.

P.S När ingen så så plockade jag upp mina Nike, var faktiskt
inte något större fel på dom...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar