söndag 7 februari 2010

Förärats en award...

Tack så jättemycket Sanna, jag blev mycket stolt.

Med awarden följer några enkla önskemål:

* kopiera warden från min blogg
* länka personen du fått den av
* berätta sju intressanta saker om dig själv
* välj sju bloggar du vill ge den till
* länka till dem
* lämna en kommentar i deras blogg att du gett dem en award

Dessa fem (jag vet, ska egentligen vara sju) ger jag awarden till:

My colourful days

Nybörjarstickerska... utan stock

Pullanpallenpös...

Rebecca stickar

Ulliga, gulliga, färgglada

å så sju saker om mig:
- får horn när det är dags för sällskapsspel, SKA vinna

- tycker det är äckligt med matkompost

- älskar rotmos

- skulle inte klara mig utan mina "fejkade" naglar

- kan utan problem åka till stora köpcentrumet i mysbyxa
och osminkad

- vill (SKA) bli en bättre fotograf

- min "drömstickning" är en cirkelkofta

1 kommentar: