torsdag 25 mars 2010

Onsdag och torsdag i mitt liv

Onsdag kväll bjöd på trevlig samvaro, så klart!! Märtas är lite
trångt, men finns det hjärterum så finns det stjärterum.

Handarbeten av alla de slag pågick i vrårna...


Torsdag, trevlig inbjudan/förslag, snabbfika på Marieberg?
Absolut, jag hänger på... snabbfika = 2,5 tim... njuter medan
jag kan!!
Och vad upptäcker vi, jo något som jag väntat på läääänge.
Underbaraste butiken för dom som har lite mer kropp än andra.
ZIZZI, har äntligen öppnat på Marieberg, öppnade tydligen för
en månad sen och det har jag missat??? Men vilken tur att jag
inte vetat om detta, var mer shoppingbenägen för 3 veckor sen
... ska jag handla något just nu? näe det ska jag inte, men vad
sjutton jag ska ju på festligheter i helgen och ... asch jag kan
komma med hur många förevändningar som helst.
Grönt så klart!

2 kommentarer:

  1. I like...du kommer bli dösnygg i tunikan.

    SvaraRadera
  2. Hej Camilla! Tack för ditt fina inlägg... vet att det kan vara tufft under flytet men det är bara att kämpa på det är du som vinner på det :) Tänk på att det är vägen till ditt nya liv...jag har gjort saker som jag aldrig trodde jag skulle göra så som löpningen:) Vore jättekul om du sen berättar hur det går för dig ... ta hand om dig

    SvaraRadera