onsdag 11 augusti 2010

Stickläger 2010

Har massor med bilder som jag vill dela med mig utav, ska bara
hitta kursen "Även en idiot kan göra ett bildspel". Så det
det får bli några guldkorn så länge.


Underbar utsikt när vi klev ut från vår stuga.

Straffstickning!
Denna samling resulterade i...



... detta!


Fotokrig!

Lägrets snyggaste!


Stickerska på rymmen!

Elin bjuder på en kortare kurs i hur man klipper får.

Eller var det dom här som var lägrets snyggaste?!?!?


En stycken disktrasa!

Många var vi. Undrar hur mycket energi
vi skulle kunna alstra med vårt
pinngnidande?

Saknar er stickiga vänner enormt mycket (nästan lika mycket
att slippa laga mat och duka undan efter sig). Hoppas verkligen
att vi får tillfälle att träffas igen. Tänk vad ett intresse kan
skapa vänskapsband. Skulle vilja ha er alla på min altan just
nu, eller ... imorgon, nu ska jag iväg och "sommarsticka".
Puss och kram och nyp i rumpan till er alla.

4 kommentarer:

  1. Från den där vyn missar man ju helt benknipardelen! :S

    SvaraRadera
  2. Ni ser verkligen ut att ha haft det grymt kul!
    Ja, jag såg att Karin var med i "Kärlek, nål och tråd"! Jag har aldrig träffat henne, men jag känner igen henne från stickbloggsvärlden. :)

    SvaraRadera
  3. Vad härligt det såg ut. Lyckostar!

    SvaraRadera
  4. aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaavis!!! :)

    Ser ut som om ni hade det hur härligt som helst!

    SvaraRadera