måndag 14 februari 2011

Trevligt (läs galet) i Granhammar

I lördags vad det finörhängena som åkte på när det var dags för
spontanstickning. Inför måndagens stickcafé tänker man en aning
annorlunda. Underställ, raggisar, stickad mössa, virkade vantar
och stickad sjal, ja gärna allt du har stickat kan du ta på dig. Karin
ville att vi skulle njuta ordentligt av kylan? jo för nästa gång om
det är så här kallt så kommer vi vara på hennes nystassade
atelje. Kommer även bli en uppdatering av själva samman-
komsten, varje gång ska det hända något (som om det inte
redan gör det). Ett besök, tävling, lotteri, workshop,
den som kommer får se...
Det hela började riktigt seriöst. Fint besök av Christina Pålerud
som läste ur sin bok Kickis kåserier. Många skratt blev det när
hon läste om allt från laxmackor till barndomens husvagnsresor.
Karin köpte in några exemplar så den finns där till försäljning,
behöver du något underhållande att läsa, KÖP DEN. Skulle ni
inte få tag på den så kan jag förmedla kontakten.
(Kicki till vänster och min Brita till höger).

Sen kan man väl säga att det i slutet började likna en urspårning.
Jag kommer sjutton inte ihåg vad vi pratade om, men i slutet
blev allt så härligt galet.

Jag tror bestämt...

... att yogan gett resultat, då blir man så härligt avslappnad ;)


Det må vara kallt i lokalen, men ack så mycket annan värme det
fanns.

2 kommentarer:

  1. Jag ser nu att jag på den sista bilden är på väg in i ett "dubbelt halvslag" något jag inte lyckades med vid mitt första yogaförsök, det går framåt!!!/karin

    SvaraRadera
  2. Åh va roligt vi hade.
    Tror att Karin har startat skrattyoga
    istället. Det verkar gå bättre.....:)

    Kram till dig goa Camilla!

    Petra

    SvaraRadera