måndag 5 mars 2012

Första hemliset

Åhhh vilket paket, vad gör det om det är lite försenat!!!!
Dessutom går det alltid hem med komplimanger ;)
(dålig bild, om vi säger så här, familjen ska INTE få låna min
kamera något mer).

800 m merino, handfärgat av specialtränade garnhamstrar i
Tibet. ÄLSKAR färgen, började genast fundera på vad jag ska
göra med detta.
Ceriserosa Angora, även den färgen fick mig att gå igång. Rara
turkosa knappar, från Klondyke? PRICKIGT handgjort engelskt
kort?! Gottigottgott i form av mörk kola.. Var tvungen att ta en
tugga på en gång eftersom jag nästan fick ett blodsocker fall när
jag öppnade paketet.
Vem är då min hemlis...?? Gissar att det är någon som rest en del,
som verkar känna mig lite mer än bara genom Hemlisdokumentet.
Åh du Hemlis jag ger dig MVG i skrivstil, du skriver skitsnyggt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar