lördag 23 maj 2009

Det kom ett bokpaket

Beställde lite garn-litteratur från Bokus. Knitting over the edge
av Nicky Epstein, för att det var ett så otroligt vackert omslag.
Dessutom så innehöll den otroligt eggande beskrivningar. För en
annan som precis tar sig igenom en svensk beskrivning så är det
rena rama hebreiskan, men skam den som ger sig, eller som inte
har vänner som kan hjälpa en, hallå, hallå hallå hallå hallå



Amigurumi av Mia Bengtsson. Det här är något som jag
definitivt ska lära mig. Vilken villkorslös kärlek dessa små
underbara varelser utstrålar. Redo med bomullsgarn och en
liten jäkla virknål slog jag mig ner och öppnade boken...

´
...slog ihop den igen och återgick till min slätstickning.
Återkommer!!!

Karins servett beskrivning klar för montering och tovning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar