onsdag 1 april 2009

Helg med kusinerna

Har återhämtat mig efter helg med kusinerna. Fredag blev det
bowling på Strike (rök en och annan nagel) och mat på
Grekiska Kolgrillsbaren. Ok mat, stora portioner, orkade inte ens
hälften. Lördag så anslöt lillasyster sen blev det shopping för hela
slanten, inga ljust, inget te, tror inhandlades en BH. Jag som BARA
skulle köpa strumpstickor kom hem med handväska, smycken,
en tupp, mysbyxa och en skitsnygg kjol från KappAhl. Det stod
verkligen Camilla på den. MEN eftersom jag är modell större så
kan man inte trä på sig vilka tyg... som helst. Påsydda fickor på
sidorna tyckte jag gjorde så jag såg ännu större ut, den får åka
hem igen, eller ska jag sätta upp den på vägen bara för att
den är snygg??



Hittar inte ettiketterna så dom tar nog inte tillbaka den...


Lördagkväll blev det mat vin och kortspel. En del av oss fick behov
av att bära huvudbonad??


kusin Gunilla och min lillasyster Sofia

Söndag middag åkte mina gäster hem. Själv fick jag ta och göra en
insats på jobbet, pappersarbete som var tvunget att vara klart
måndag morgon. Dottern valde att vara hos mormor och morfar
under tiden. Vilken tur då fick både hon och jag mat, planering!!

4 kommentarer:

  1. Häng den som bonad på väggen...skitsnyggt!! :-)

    SvaraRadera
  2. ta bort fickorna och använd den är mitt förslag eftersom dom är påsydda säger du...
    bara att sprätta...

    SvaraRadera
  3. Snygg kjol!!
    Hade du turen att få gå på en match?

    SvaraRadera
  4. Tack för den fina bilden du har lagt ut. Nu vet alla att dina kusiner kommer från landet. Kortet säger väl allt, Kram från kusin Vitamin

    SvaraRadera