söndag 26 april 2009

Huka er "gubbar...

Lördag 25/4 kl 19:30, bjuden på tjejfest. OK accepterar inbjudan,
OM jag får titta på TV?!?! Välj själv, ska jag delta så ska jag bara
titta på TV. Värdinnan (kära Sussi) tycker att jag är totalt
snedvriden men går med på mitt krav. Det är ju GP, för sjutton.
Jag missar INTE detta evenemang, å vilken tur. Jag säger bara
Andreas Jonsson, släng dig i Väddöviken, (jag kan bara inte
gilla den killen, håller hellre på Nicki å det säger en del).
Fredrik Lindgren är på G. Hur ödmjuk är man när man uttalar
- jag citerar "Som jag ser det är det bara NP och JC som kan
vinna VM. Själv behöver jag några år till". Sen går han ut och i
sort sett äger banan hela kvällen, ok då strax efter
Emil Sajfutdinov 19 år som överraskade alla. Emil 1:a och
Fredrik 2:a, ynglingarna i GP-serien. Så ni i stort sett pensions-
mässiga (typ födda början av 70-talet) nästa generation kan
vara på väg att ta över.

Fanatisk, ni får tycka vad ni vill. Men nu går jag å tittar igen,
spelade så klart i det hela så jag kan kolla igen å igen å igen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar