söndag 12 september 2010

Utmärkelse

Tack snälla rara Maria och Susanne. Det värmer och man blir
väldigt stolt. Ni får den omgående i retur :-) . Sen låter jag den
gå vidare fritt, ni är så många där ute som delar med er och
inspirerar...


Men sju saker om mig själv ska jag allt få till:
* till en klassträff för kanske ca. 7-10 år sedan (kommer inte
ihåg) frisyrade jag till en BLÅ mohikanfrisyr
* kommer in i en lättare depresion nu när speedwaysäsongen
går mot sitt slut
* det händer att jag ibland fastnar i SIMS-träsket :-/
* behöver musik i massor
* älskar skor
* kan inte koka rotmos, det bästa jag vet
* precis LÄRT mig dricka vitt vin

2 kommentarer:

  1. Tack för länk och kommentar på bloggen. Det är så kul är någon kommenterar något alls och det är lite dåligt av de varan, fastän jag försöker bli bättre på det själv. Lite uppmuntran är väl aldrig fel. Tack för länken också!

    SvaraRadera
  2. HaHa jag sitter också fast i simsträsket ibland ;)

    SvaraRadera