fredag 17 juli 2009

Innan jag drar söderut

... kolla in godiset som finns hos Karin. Å så ska vi se om jag
kommer ihåg rätt, mohair från Karins egna getter!? Rätta
mig och jag har fel.



... om jag fick med något hem? Jo, lite...

Så gick då sista arbetsveckan innan 3 välbehövliga semester-
veckor. Till en början en utomordentlig vecka, stickcafe
hos Karin, fixat naglarna (inkl helpension, tack för maten)
hos Catarina.
Sen gick det utför. Hörselgångsinflamation, har en så brutal
värk i mitt ena öra så jag skulle helst vilja göra en van Gogh.
Blev så risig så jag har säckat ihop när jag kommit hem efter
jobbet de senaste dagarna å det var ju kämpegrejt eftersom
jag behövde packa inför stundande husvagnssemester.
Men skam den som ger sig. Var idag, fredag, hemma från
jobbet ca. 18:00, nu är kl 23:30 allt är packat, och bästa
husvagnsfikat (kanelkaka) är bakat. Nu ska jag bara ta en
välbehövlig dusch sen bär det av. Ska försöka få låna dotterns
bärbara under veckan och försöka uppdatera er med vad
som händer och fötter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar